Administrare Financiara

Serviciul de Administrare Financiara oferit de către societatea noastră include suma operațiunilor financiare si contabile necesare bunei funcționari a unei Asociatii de Proprietari. Printre acestea:

  • Întocmirea listelor de plată, calcularea costurilor lunare cu utilitățile, distribuția și afișarea lor;
  • Registrul contabil pentru fiecare proprietar și pentru fiecare imobil;
  • Întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale;
  • Întocmirea și distribuirea facturilor către proprietari (note de plată) prin email;
  • Rezolvarea reclamațiilor;
  • Servicii de contabilitate și de raportare fiscală cerute de lege;
  • Reconcilierea lunară a conturilor bancare;
  • Controlul debitorilor (trimiterea de notificări);
  • Programarea cheltuielilor și plaților lunare (cash-flow);
  • Calcularea penalizărilor de întârziere;
  • Întocmirea și păstrarea registrelor contabile;
  • Prezentarea, la cerere, a rapoartelor sau documentelor contabile necesare pentru verificări financiar-contabile;
  • Accesul on-line al proprietarilor la facturi si informații legate de situația financiara a Asociației;